Informatii generale organizatia virtuala

Organizatia virtuala este un "laborator organizational" care va permite sa puneti bazele unei firme de publicitate si sa realizati o campanie de publicitate impreuna cu membrii echipei dumneavoastra.

Pentru a vedea repartizarea pe organizatii accesati articolul din data de 25 Martie din Arhiva blog!

sâmbătă, 29 martie 2008

Planificare OV2008

-31.03-6.04- brief corporate;

- 7.04-13.04 negociere account executive- reprezentanti clienti (account executive), cercetare (strategic planner) si elaborarea briefului de creatie (client service si strategic planner);

-14.04-25.04 strategia de creatie;

-5.05-11.05 media plan.

-12.05- 16.05- pregatire pitch;

-17.05- pitch;

-24.05- trimiterea aplicatiilor si chestionarelor.


La final(12.05), eu si Sabina dorim sa primim de la fiecare echipa urmatoarele:

-1 brief corporate,

-1 brief de creatie,

-1 strategie de creatie si PR (plus materiale aferente, de ex. printuri, spoturi etc.),

-1 media plan.

Niciun comentariu: